Zaawansowany system CRM

Wielomodułowy, zaawansowany system CRM umożliwiające przedsiębiorstwu produkcyjnemu zarządzanie kontrahentami i realizację zamówień.

Ciekawe funkcjonalności


  • Szczegółowe raporty

    Na podstawie przechowywanych danych udostepniane są statystyki z filtrem na daną firmę albo pracownika


  • System pocztowy

    Aplikacja pozwala obierać wiadomości email z wielu kont pocztowych oraz wysyłać wiadomości. Moduł pozwala również załączać pliki bezpośrednio z aplikacji (oferty, faktury). Można dodawać wiele kont do odbioru i wysyłki.


  • Notatki

    Intuicyjny system do zarządzania notatkami, pozwala zarządzać zadaniami odnośnie kontrahentów. Można ustalić priorytet, termin realizacji oraz dokonać oceny kontaktu. Dynamiczny interfejs pozwala na efektywną realizację zadań.


  • Scalanie firm

    W przypadku dubli, konkretne firmy można efektywnie scalić ze sobą. Wtedy wszelkie dokumenty, takie jak: FV, zlecenia, reklamacje, oferty, odpady, gratisy, wz i notatki zostaną przeniesione z jednej firmy do drugiej. Funkcjonalnośc umożliwia kilkoma kliknięciami zaprowadzić porządzek w bazie kontrahentów.

Klient pocztowy

Podajesz dane logowania do twojej skrzynki email i system zamienia się w klienta pocztowego, pobiera Twoje maile i pozwala je też wysyłać z Twojego adresu

Z systemu możesz bezpośrednio załączyć do wiadomości ofertę lub fakturę.

Moduł reklamacji

Moduł reklamacji pozwala skojarzyć kontrahenta z danym produktem i cały wniosek przypisać do odpowiedniego pracownika produkcji

Jednym kliknięciem można wygenerować dokument reklamacyjny.

Oferty

Każdemu klientowi można wysłać ofertę z konkretnymi produktami i indywidualnymi cenami. Dalej oferta może być przekształcona na zlecenie.

Zamówienia klientów

Każdemu klientowi można utworzyć konto w serwisie, z którego, poprzez oddzielny interfejs, może on składać zamówienia. Zamówienia te są potem przetwarzane na zlecenia do produkcji.

Zlecenia

Zlecenia wyświetlają działowi produkcji, wg priorytetów. Z poziomu listy, pracownik w prosty sposób dla wielu wpisów może nadać numer paczki.

Zlecenie można eksportować do PDF i wydrukować, albo też wystawić na jego podstawie fakturę.

Moduł WZ

System pozwala tworzyć dokumenty WZ, generować PDF i drukować.

Notatki

Notatki przypisywane do klientów. Umożliwiają zaplanowanie kontaktu, zadania czy też zapisania refleksji po kontakcie.

Dynamiczny interfejs pozwala w intuicyjny sposób realizować zadania z listy.

Baza produktów

Obecnie w bazie znajduje się 16 tys. produktów. Każdy z nich ma przypisay model drukarki oraz ceny: sprzedaży, zakupu i skupu. Ceny można masowo edytować z poziomu listy. Dla każdego klienta można ustalać osobne ceny na poszczególne produkty.

Karta odpadów

Dzięki aplikacji możesz zarządzać odpadami. Wybierając kontrahenta i produkt, generowany jest dokument - karta odpadu, który łatwo można wydrukować

Produkty gratisowe

Klientom możesz wysyłać produkty gratisowe, którymi zarządzać pomaga ten moduł, choćby poprzez generowanie protokołu odbioru nagrody.

Ewidencja czasu pracy

Każdemu pracownikowi, na koniec dnia, można przypisać ilość godzin pracy oraz przeprowadzonych rozmóœ.

Faktury zakupu

Dotrzymaniu terminów płatności i kontroli kosztów, służy moduł faktur zakupu.

Na liście faktur znajduje się podsumowanie kwot netto i brutto oraz terminy płatności.

Moduł faktur

Na podstawie zamówień, jednym kliknięciem można tworzyć faktury, drukować je i wysyłać klientowi mailem.

Również ręcznie, dzięki przyjaznemu interfejsowi, w łątwy sposób można dodawać kolejne pozycje do dokumentu.

Kontrahenci i kontakty

Do każdego kontrahenta można przypisać osoby kontaktowe

Na gó©ze interfejsu, edytując dowolny dokument, widnieje nazwa firmy, dane kontaktowe oraz przyciski akcji jakie można wykonać w obrębie danej firmy

Szablony ofert

Aby wyeliminować powtarzalną pracę, jaką jest pisanie treści oferty, stworozno szablony, które automatyzują wprowadzanie treści.

Import poprzedniej bazy

System pozwala zaimportować dane ze starej bazy danych klienta. Skrypt analizuje stare dane i tworzy z nich wpisy wg nowej struktury.

System po imporcie obsługuje 51 tys. kontrahentów, ponad 400 tys. notatek i w sumie ok 1 miliona pozostałych dokumentów i wpisów.

Potężne narzędzie... Sama specyfikacja techniczna zajmuje 14 stron. A ilość zrealizowanych tasków w projekcie to: 567

Zobacz więcej realizacji

Szukasz podobnego rozwiązania ?

Napisz do mnie, a dokonam dla Ciebie analizy Twojej aplikacji
i przygotuję niezobowiązująco precyzyjny projekt